Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

tjo!

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag varit trött hela dagen, samma igår!
tror de va fredagens grejjande som tog all kraft ..haha!

just de, haha..bebis säng står INTE i samma rum som girafferna, utan den står i vårt rum, såg att någon Marie skrev att de va tur att han hade TV och DVD på sitt rum..så nu var de uppklarat! =)

igår var vi på bio och såg Grand Torino, riktigt bra film faktiskt...kan rekomendera att ni ser den!
resten av dagen igår låg jag mest och sov, hade tänkt se SDFF:s träningsmatch men de blidde inte så, kunde knappt hålla ögonen öppna.


Nä nu ska jag förbereda lite för middagen genom att göra voffelsmeten..verkligen en krävande middag idag =)

Ha en bra dag!
Hej svejs!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Okej :) DÅ kan det vara bra med TV, för där ligger man och myser HELA förmiddagarna!!!! =)

    2009-03-23 | 15:47:32

Kommentera inlägget här: