Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Trött!

Kategori: Allmänt

Gud så trött jag är, har sovit skit dåligt i natt, sen att man skulle upp kl halv 6 gjorde ju inte saken bättre..men jag har klarat dagen än så länge =)

imorrn ska vi på info möte ang föräldrapenning, och efter den ska ja å babe på förlossningsinfo..weeiii va skoj de ska bli!
sen på torsdag börjar föräldragrupperna..roligt å se om de är fler man känner elr känner till som ska ha barn när vi ska.

ska vila lite nu, sen ska ja nog se hockeyn på tv idag..tror inte ja orkar gå.


ha de bra, ta vara på era nära och kära!♥

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja den är så fin :) Perfekt när man fått lite magen också eftersom den är så snygg öppen till bara ett linne :) syrran har den i jeansblått sedan förra sommaren, ska nog snika den av henne :D

    2009-03-10 | 16:56:13
    Bloggadress: http://annasara.net
  • Jennie säger:

    åh så bra med ett infomöte om föräldrapenning! Vem anordnar sånt? Skulle jag också vilja gå på, man har ju noll koll, jag får papper varannan dag från försäkringskassan, har sparat dom i en hög bara. Ingen aning hur allt funkar.

    2009-03-10 | 19:14:43
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: