Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Vilken helg!

Kategori: Allmänt

Ja jag säger då de, vilken helg...jag har inte haft tid med något annat än å städa, plocka fram fika å invänta gästerna..hehe..men de har varit mycke trevligt!
igår var vi hos vår kära vän Ida som hade partay hemma hos sig, hon bjöd på jätte smarrig smörgåstårta som hon själv gjort, hennes sambo jonas hade skalat 200 räkor elr va de  va han sa =)
jag är så glad för hennes skull, hon verkar ha hittat den hon vill tillbringa sitt liv med nu, de är så roligt å se henne så här..gláfisen min!♥ Tack för en mycket trevlig kväll!
jag å älsklingen stack iaf hem runt 00.30 igår, så länge tror ja inte att jag varit vaken på MÅNGA månader..haha..så idag känns de som om jag är bakis, även fast jag satt å drack vatten igår!!

Sitter å väntar på att älsklingen ska komma hem från korpen innebandyn, han fyller ju år idag go pruppen min!
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING♥
så idag blir det också kalas, men idag är de älsklingens tur att hålla i de eftersom de är hans dag å hans släkt som kommer =)
fast ska nog plocka lite nu innan han kommer, så han kan vila lite när han kommer hem..han drack ju lite Öl igår så  han var inte så pigg när han åkte imorse..hihi!! de märks att han börjar bli gammal nu =) haha!
(puss på dig älskling om du läser detta)

Ha de bra allihopa!

Tack för att du finns älskling, snart kommer vårat lilla mirakel till oss...gud va jag längtar!
ÄLSKAR DIG!




Kommentarer

  • Maijsan säger:

    Grattis Angens Kille!! :P ne visst känner man sig lite bakis när man har varit vaken länge! så var det ju sist vi va iväg och spelade spel, också till 00.30 dagen efter va jag alldelens seg i huvudet och trött i kroppen... :) ha en fortsatt trevlig dag :) kram

    2009-03-29 | 11:45:27
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Maijsan säger:

    hehe jag förstår det!! helgen för oss har varit tråigt, eller iaf för mig... tommy har jobbat så jag har varit ensam!! nästa helg är karln iaf ledig!! :) kram

    2009-03-29 | 13:51:36
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: