Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mammas Hjärta!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

idag har vi haft en lugn dag, låg och drog oss en bra stund i morse..lilleman sov bra i natt, igår var han vaken å hade lite ont i lillmagen sin och gnällde lite, men känslig för minsta lilla ljud som man är så var man ju vaken å tyckte synd om han.
 vi var på en kort promenad med lilla familjen på förmiddagen, sen gick vi hem å fick besök av Bettan, Jennifer och hennes kille!

igår var vi med i tidningen också, kändes konstigt att se sig själv på den där sidan i tidningen =)
men så underbart!

Imorrn är de måndag igen, blä vad helgen har gått fort, vill ju att älsklingen ska vara hemma å mysa med oss, inte jobba =) haha!
Om lilleman är på bra humör imorrn tror jag att vi ska ta en sväng på birsta elr stan, kika på lite nya kläder till mammsen å nå fint till lillhjärtat!♥

Nä nu ska jag gå å lägga mig i soffan med mina älsklingar och mysas,
det är de bästa jag vet just nu!


*Mina grabbar är de vackraste jag har*








Kommentarer

  • Anna säger:

    shit vilka puddingar som var i tidningen igår =)

    2009-05-17 | 22:01:25
  • Mathilda säger:

    fasen att ja missade prinsen i lördags!

    kände att jag inte riktigt hade ngt läge och kolla på han..haha...

    2009-05-18 | 13:07:59
  • Maijsan säger:

    Algot har en likadan filt som Lykker har ser jag!! :) Nu måste vi styra till så vi kan ses över en fika snart. kram

    2009-05-18 | 14:22:13
  • Claudia säger:

    Åh så sött!

    2009-05-18 | 18:49:36
    Bloggadress: http://smultronflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: