Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tjollahopp!

Kategori: Allmänt

Hej Hopp!

Ja imorrn är vår lilleman 2 veckor, gud va fort de går =)
man tycker man har känt han hela livet, men så är de ju inte!
igår var vi å fotade oss till tidningen, och några ensam kort på Algot, men han sov då han skulle knäppa ensam korten så vi ska dit nu 12 igen å göra ett nytt försök =)
det spelade ingen roll hur mycke han visslade elr skrammla me nycklarna så sov vår lilla prins..hihi!

klockan halv 2 kommer barnmorskan hit på hembesök, väga å mäta lilleman.

imorrn början älsklingen jobba igen, fy vad tråkigt..men men..då får jag ju kanske tid å skriva förlossningsberättelsen imorrn då! =)

Emelie och hennes lilla tös kommer hit och hälsar på, Algot ska med andra ord få tjejbesök! wei wei!!

nu ska vi göra oss klara för att sedan gå bort å bli fotade =)

ha de bra allihopa!




Kommentarer

  • Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

    Gullpojke...! :)



    Har du kikat in på min blogg på senaste!? :P Jag har avslöjat en sak där.

    2009-05-12 | 10:46:47
    Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jag ville ju att Felicia skulle vara med i ST, men eftersom vi var på sjukan 2 veckor efter förlossningen och sedan kom hem och jag fortfarande var sjuk så rann det ut i sanden :( ångrar det så mkt !!! kanske man kan skicka in en egen bild från att hon är 2 veckor eller nått? Nu är hon ju såååå stor :D

    2009-05-12 | 11:06:56
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

    Haha..tack sötnos! :)

    Det är väldigt tidigt ännu, bara v.6. Så den 5/1 är det BF. =P



    Hoppas fotograferingen gick bra idag!

    Kramar

    2009-05-12 | 14:29:05
    Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
  • Johanna UNG 2BARNSMAMMA säger:

    Ja jag vet! Det är helt underbart hela grejjen att bära ett barn och sedan förlossningen!! =) Vilken upplevelse.. det är med lite sorg i hjärtat nu för vi tänkte inte skaffa fler sedan nu så jag ska försöka njuta av allt denna gång! =P Varenda liten bit.



    Ja vi måste träffas och fika...jag måste juh få se skatten live! :) Säg till när du har tid och lust för jag är juh bara hemma nu för tiden.

    Puss!

    2009-05-12 | 15:29:59
    Bloggadress: http://johannajois.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Hoho, kan du skicka mig erat recept på pajen ni bjöd på? :) Kram

    2009-05-12 | 16:31:43
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/
  • m-t säger:

    jo det är väl bra med mej.. men har fått nån släng av feber eller nåt tror jag.. så jag är hängig hela tiden... så hsr jag fått så himla ont i ryggen/fogarna. och fick även massa onda sammandragningar när jag har jobbat, så det är mest för dom jag sjukskriver mej..(men dom kommer bara efter jobbdagar) men ryggen hade nog inte pallat med mer jobb den heller känner jag nu i efterhand.

    men det går ju bra ändå... man vet ju att de onda har ett slut om inte allt för lång tid, och att det leder till något helt underbart... saknar du magen något då? =)

    2009-05-12 | 21:31:32
    Bloggadress: http://fotbollsfrun.devote.se

Kommentera inlägget här: