Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Babylekis & Babysim!

Kategori: Allmänt

Tjollahopp!

Idag har schemat varit fullspäckat.
Jag klev upp runt 8, medans Algot valde att somna om.
Klockan halv 10 fick jag väcka han lite försiktigt eftersom vi skulle åka med Malin och Teo på Babylekis på drakborgen, väldigt roligt även denna gång.
Efter drakis gick vi ner på Birsta City där jag shoppade ett par tights, tröja och ett armband, äntligen hittar man något till sig själv..har även klickat hem lite från internet =) hihi!

Väl hemma slängde vi i oss lite mat, Algot passade på att sova en stund innan babysimmet.
Algot var jätte duktig idag på simmet..han gjorde kanonkulan som entré, och som avslutnings nr hoppade han från högsta trampolinen. Duktig våran kille =)

Lite bilder från drakborgen.

Brummar bil med Malin




Ätit Lunch


Söta Teo


Poolarna


Ligger i hoppborgen


Skit skoj ju =)











Sen brukar Algot Webcamma med sin farfar..vi har ljud och allt så han hör honom..och gud va han tycker de är roligt, han skrattar å grejjar =)

Här snackar han lite me farfar på msn.



Ha de bra!

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Det ska börjas i tid. Snart har han väl egen msn oxå. :)

    2009-11-03 | 21:04:14
  • Sofia o Hugo säger:

    Men han ser ju så stor ut! Speciellt på den röda bilen... Herregud! Men så är han mkt större än H jue... :)) Vi kunde inte simma idag vi, för vi är så förkylda! Trist - speciellt när det inte är gratis direkt...



    KRAM

    2009-11-03 | 22:25:16
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • Ida säger:

    Han är ju bara för go!

    Det är inte klokt va sugen man blir att skaffa en egen knodd! :)

    2009-11-03 | 22:30:23
    Bloggadress: http://idaelisabeth.blogg.se/
  • Nathalie säger:

    hehe, va trevligt :)



    Har landställe där! på en holme vid sörberge! :)

    2009-11-03 | 22:31:05
    Bloggadress: http://090429.blogspot.com/
  • Nathalie säger:

    heh :) Hur mår lillen då? Inga svinis-bekymmer?

    2009-11-03 | 22:44:39
    Bloggadress: http://090429.blogspot.com/
  • Nathalie säger:

    asså jag vet inte.. funderar till och från på de. Jag hör så mycke olika om vaccinet så nojjar hela tiden. Tror endå inte att de är någon fara om man inte bär på någon annan sjukdom. Men man vet ju aldrig. sen kan väl jag kanske tycka att de kan va bra med lite baciller, iaf för Tiaras imunförsvar. Men jag vet inte :( vad tycker du?

    2009-11-03 | 22:51:17
    Bloggadress: http://090429.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: