Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jobbat idag!

Kategori: Allmänt

Idag klev vi upp halv 11..vi sov lite väl länge idag..men de är man värd ibland =)
Algot höll på med gymnastik i sömnen i natt tror ja..han låg åt alla håll och kanter..haha..gofisen.

Idag har jag jobbat mitt första arbetspass sen jag gick hem och skulle föda bebis.
skoj skoj, till veckan ska jag gå inskolning hos en kille som jag ska börja jobba lite extra med fram tills jag ska börja jobba igen på allvar i februari. Spännande!

Nu sitter jag vid köksbordet med Lilleman, han har nyss käkat lite gröt.
Papi Mike kockar han, något recept han sett på tv, med pernilla wahlgren..Kyckling med Julmustsås!
Låter spännande, hur det smakar återstår att se =)


kyckling med grönsaker och potatis på väg in i ugnen!


Älsklingen torkar upp efter sig.


Gofisen mummsar påmajskrok.


Detta köpte ja som en liten present till mig själv idag =)
schampo & Balsam för 90 kr, kostar egentligen 90 kr styck.
men dom hade nå erbjudande så man fick 2 till priset av 1!
Dom säger att de ska vara riktigt bra produkter =)
så jag testar väl då.


Nu är maten klar, så jag bloggar väl mer ikväll elr imorrn!
Ha en fin kväll!

Kram

Kommentarer

  • kikki säger:

    men FAN vad snyggt kök!!!!!!!! :P

    2009-11-28 | 19:27:52
    Bloggadress: http://kikkiiii.bloggagratis.se
  • maijsan säger:

    alltså hallo vad duktig micke är!! är det till dig jag ska skicka tommy på uppfostring hos elle rär det hos mickes föräldrar? ;)

    2009-11-28 | 21:17:45
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • maijsan säger:

    haha be micke ta ett uppläxningssnack med tommy i bastun på tisdag ;) haha!! jo det är fint med oss... hur är det med er. börjar ni bli bättre? Pusskram

    2009-11-28 | 21:28:06
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • maijsan säger:

    vad nice, gick det bra då? :) jag har också jobbat :D det är så ksönt att bara komma bort och göra något annat ibland. Inte vara mamma och passa Lykkan hela tiden... låter hemskt nen jag ör faktiskt en mkt bättre mamma när kajg får den där tiden ifrån henne!! :P

    2009-11-28 | 21:44:01
    Bloggadress: http://mmmaijsan.blogg.se/
  • Erika säger:

    Åh, vart hittade du dubbelpacket? Jag var på Ica Maxi för någon dag sedan men såg det inte där längre. Vore ju smidigt om man får tag på dubbelpacket :P

    2009-11-30 | 11:38:37
    Bloggadress: http://dumman.blogg.se/
  • Rikke säger:

    nu har ni ingen bebis langre, de ar en riktig pojk ni har nu!Vad stooor han ar!!gofisen!



    Vad tyckte du om shampoot?

    Jag har oxa haft dom dar men funkade inte sa bra pa mitt ar... tyckte haret blev tunt och gick av latt!

    Puss o kram gofisarna

    2009-11-30 | 16:04:00
  • Jennie & Grodan säger:

    Ni har så snyggt kök ! avis & Felicia hälsar att hon tycker att Algot är snygg, tihi

    2009-12-03 | 08:07:52
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: