Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Ont i kroppen.

Kategori: Allmänt

Fy fan säger jag bara, igår låg micke med 39.4 graders feber, idag ligger jag med 38.2
okey, jag ska erkänna en sak, varken jag elr micke brukar ha feber, kan inte minnas att någon av oss har haft de under den tid vi varit tillsammans...läääääääääääänge alltså.
Det är tamefan värre än förlossningen, så killar..ni vinner. haha!
Föda barn är ju som 90 min på fotbollsplanen.

så, nu har jag fått tycka synd om mig själv lite.
Algot han sitter och leker han, hoppas han klarar sig lillhjärtat vårat.♥

Nu ska jag lägga mig en sväng.

Ha de bra!

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: