Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Pink...Älskade Pink.

Kategori: Allmänt

Ja då spelar Pink i globen ikväll, å jag är inte där =(
fy...jag är deprimerad över de faktiskt...men Jennifer som är där ringde nyss och lät mig lyssna på när Pink spelade Please don´t Leave me, det var väldigt snällt av henne =)
TACK JENNIFER!!!!!!






Kommentarer

  • Malin säger:

    Jaha.. Den fick Ted när han var 5 månader :)

    2009-11-11 | 07:21:27
    Bloggadress: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
  • Jennie & Grodan säger:

    Stackare som inte fick se Pink, jag hade kunnat ställa upp om jag gillat Pink :) inget större fan tyvärr.



    Sv: Ja Felicia är så duktig, men det är alla barn, helt otroligt vad dom måste gå igenom saker :D Dom här "jag vill bara vara i mammasfamn" faserna är ju rätt mysiga ändå, haha, jag njuter verkligen att vara mamma. ett litet liv som tyr sig till en kärlek :)

    2009-11-11 | 08:51:00
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Senol visste nån som sålde 2 biljetter för 1300, o han tänkte köpa dom så jag kunde ta med mig nån. Tänkte på dig såklart, men du bor ju så långt bort så ja sa att jag inte ville gå.

    2009-11-11 | 09:31:19
    Bloggadress: http://tullisen.blogg.se/
  • PINK säger:

    Pink var grym vill jag lova!!

    2009-11-11 | 21:28:41

Kommentera inlägget här: