Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helgen

Kategori: Allmänt

Tjena tjabba hallå!

Ja som ni kanske märkt har jag inte bloggat på några dagar, har fan inte orkat.
har känt mig lite nere och varit en liten Biatch..jag vet fasiken inte varför..men jag har en liten gissning..tror tant röd är på gång..
Tur jag har min Algot och min Micke som gör mig på bra humör, och mina vänner förstås!

I helgen har jag bara vart hemma som vanligt, myst med mina älsklingar.
Igår var jag med och satt på bänken i div 1.
var över 1 år sen jag spelade på den nivån...kändes otroligt skoj att få vara med igen!
spelade dom sista 7 min, bättre de än inget! =)
Efter de åkte jag hem och åt middag med svärmor, mickes syster och hennes kille, Micke var på avslutning med laget igår, först hade dom en turnering i NCC hallen, sen Hockey å sen hade dom käk och lite fest i korpstugan bakom ishallen.
Lite snopen blev jag då jag hör nycklarna i låset kl 22.30.
Tror minnsann han saknade oss (läs Algot) väldigt mycke papi mike =)

Idag vaknade vi runt 9, sen somnade Algot om vid 11 tiden och sov till halv 2!
När han vaknade tog vi på oss kläder och tog en promenad till Sporthallen och kikade på lite innebandy, men anledningen till promenaden var att hämta bilen som micke lämnade där uppe igår. Sen åkte vi på Inez och köpte skrov..fy vad äckligt de var..varför äter man sån där skit!?
Nä, jag skulle behöva ta tag i mina matvanor nu & börja styrke träna på allvar så man kommer tillbaka i form när försäsongen drar igång.

Nä nu ska jag kika på lite sidor på nätet och sen blir se sängen!
Älsklingen han håller på att göra lasagne han, såhär kl 22.20 på en söndags kväll! =)



Gó Natt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: