Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Kan man vara lyckligare?

Kategori: Allmänt

Ne jag tror inte de, kärleken till mina 2 kärlekar är obeskrivlig.
Finns inget bättre än att vakna bredvid en lilleman som ler så fort han slår upp ögonen, nyss vaknade jag av att han låg och gjorde pruttljud och skrattade åt sig själv.
Helgen älskar jag, då är de familjemys på högsta nivå =)

Igår var jag med Malin och Teo på drakborgens Baby lekis..något jag rekommenderar...det är för barn mellan 0-18 månader..vill man ta med syskon kostar de extra..annars gratis.
Dom gör olika aktiviteter, igår skulle de ha vart sagostund, men då alla barn ville ha boken hon skulle läsa fick de bli lite sång ist =)
det är varje tisdag.
nästa vecka är de stängt pga lov, veckan därpå är de babysång, gångerna efter är de fotografering av barnen, man betalar för dom kort man vill ha bara, babymassage,modevisning mm..gå in på deras hemsida så finns de ett schema där.
Algot älskade detta, han skrattade å hade sig hela tiden..mammas gofis.

Nu ligger de en liten kille här bredvid som håller på att somna om, mysis!

Imorrn ska vi till Tant ida och hennes Jonas, ska se hockey, käka å snacka skit.
Hon skulle öven gör citronglass..det tror ja blir super gott =)

ikväll ska jag nog göra mitt första spinningpass..så imorrn lär väl Micke få stanna hemma från jobbet och ta hand om både mig och Algot..haha!

Lite blder på vårt allt!

Mys med barbapappa     
    

Skrattar åt fisen som sitter i soffan.(katten)
    
Bus
 

Testar Liverpool mössa!


 

Algot med sin barbapappalampa
som vi vann =)


Mumsar på barbapappa






Hade tyvärr inte med kameran på drakborgen, klumpigt av mig, jag vet.
men Malin och Tina tog lite bilder som dom ska skicka över då det finns tid, så då får jag lägga ut dom lite senare =)
tog nån med mobilen.

Det här var ju skitroligt morsan!!


Lutar mig tillbaka lite.


Algot och Teo




Nä, nu ska jag fika lite!

ha de bra!
Kram




Kommentarer

  • Ida säger:

    Gofisen!

    Jag längtar tills imorgon när jag ska få träffa er!

    :)

    KRAM!

    2009-10-21 | 12:36:28
    Bloggadress: http://idaelisabeth.blogg.se/
  • Sofia o Hugo säger:

    Men sötfisen då! :D Kul me en MASSA bilder! Det gillar vi!!



    KRAMA

    2009-10-21 | 17:08:14
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • Stefan säger:

    Gud vad söt han är då..:)

    2009-10-22 | 13:55:01
  • Anonym säger:

    Ja Drakborgen var nog det bästa som kunde hända alla småbarns föräldrar! =)



    Vi har dock aldrig testat babylekis då båda barnen är på dagis på tisdagar, men det låter ju verkligen super bra, har hört många som gillar det =)

    2009-10-22 | 15:40:41
  • Elleonora säger:

    Smyger förbi här då och då via andra bloggar... snacka om att han blivit ett charmtroll :) Så söt!

    2009-10-23 | 11:08:46
    Bloggadress: http://elleonora.wordpress.com
  • Angelica säger:

    Hej!

    Hittade din blogg på familjeliv och gick in och spanade. Läste ditt senaste inlägg om babylekis och blev tyckte det lät som en kul grej.

    Det är ju så att jag ska ha bäbe om fyra veckor. Och då är det ju alltid kul att kunna gå på sånt där, kanske inte direkt men vänta tills den blir lite större:)

    Verkligen jätte kul att jag fick tipset:P thihi var bara det jag skulle säga.

    Å din lillkille hahn är super söt:)

    2009-10-23 | 20:22:21
    Bloggadress: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: