Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tjena!

Nu har nyss älsklingen åkt tillbaka på jobbet, han var hem å käkade min otroligt goda pasta med lax och kräftstjärtar ;)

Algot la sig precis och sov, så nu sitter jag här och gör ingenting.
kl 5 ska ja in på ett gym i stan och träffa Emma som ska ge mig 1 timmes privat träning, så nu ska jag ta tag i detta =)
efter den blir de fotboll!!! Weii!
så jäkla roligt..synd säsongen är slut snart bara!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på lite tv!

Ha de bra!

Kommentarer

  • Amanda & Oscar säger:

    Sara höll sig också på avstånd i början. Hon som alltid sovit bredvid mig i sängen sov inte ens i sovrummet de första två månaderna. Sen kom hon tillbaka och nu sover hon bredvid mig och Oscar på nätterna :)

    2009-10-06 | 22:13:32
    Bloggadress: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: