Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Trötter

Kategori: Allmänt



Förstår inte vad det är med mig, spelar ingen roll hur trött jag än är då vi går och lägger oss, så kan jag ändå inte somna..igår gick vi och la oss vid 22...jag kollade på klockan sista gången runt 00.45.
Samma sak har de varit dagarna innan, ligger vaken flera timmar.
nåja..nog om det.

Nu ligger lilleman här bredvid och kollar på mig och skrattar, världens vackraste lilla plutt!
gofis.
Han har börja göra pruttljud nu med munnen, han räcker ut tungan och låter PRRRRR.
Sen har han börja bitit sig själv i fötterna..hihi..han är så söt.
Titta.



Ikväll ska jag spela match, de är en match där dom ska testa nya spelare, dom behövde fylla ut med lite spelare från klubben också så då ska ja få vara med..skojsigt!

Ne nu ska jag mysa med min babblande son innan vi ska iväg till Vicky och Algots kusiner!

Kramar

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej jag måste sänga att han är ju så söt din lilla algot han är gullig

    jag saknar dig jätte mycket

    ha en bra Måndag

    Kram Emilia

    2009-10-19 | 19:14:23
  • Jennie säger:

    aaaahdahaaaah säger Felicia till Algot, hoppas ni har det bra ! :)



    Sen säger jag till Angen att jag märkte i Sundsvall att jag inte har ditt nummer på min nya mob. Så maila gärna över det på [email protected] :D



    2009-10-20 | 08:52:47
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Äter han nå mer däremellan på dagarna? som puré?



    2009-10-20 | 09:13:30
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • madde säger:

    såg att du fick dåligt samvete för att algot inte va intresserad av amning på dagen, de behöver du inte vara tycker jag! MEN annars finns de ju ersätttning, som dom kan dricka upp till 12 mån=) tänkte bara på om du kände att han inte fick i sig allt på bara gröt=) i ersättningen är de ju allt som dom behöver, och är likbröstmjölken:D

    men de kanske inte var nått för er..hehe bara jag som tänkte lite=)

    2009-10-20 | 09:43:38
    Bloggadress: http://madeleinesophie.blogg.se/
  • Tulay säger:

    Du är utmanad

    2009-10-20 | 10:24:37

Kommentera inlägget här: