Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tröttis!

Kategori: Allmänt

Jo tack, trött kan man ju säga att man är.
vaknade för en halvtimme sen då älsklingen stängde ytterdörren och for till jobbet, och i samma veva vaknade lillchefen, som just nu ligger och flinar här bredvid mig.
Kunde fanken inte somna i natt, kl 2 kollade jag på klockan sista gången, sen var jag vaken en stund till, så jag vet inte när jag somnade..men trött är jag nu iaf kan ja lova!
som tur är brukar Algot somna om, så jag hoppas han gör de idag med =)

Idag tänkte ja ju ta morgon bussen in till Frida på skolan och hälsa på, men får se hur jag gör..är så jäkla trött!
skulle vara roligt å träffa alla!

Ne nu ska jag flirta med Algot lite och se om han har lust å sussa en stund till =)

God Morgon!/God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: