Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fotboll

Kategori: Allmänt

idag drog vi in på Giffarna-åtvidaberg, förlust för giffarna med 1-2.
domaren verkade älska sin gula kortlek, då jag tamefan tror alla giffspelare på planen hade 1 gult var!
värdelös var han!

efter matchen stack vi till mor och åt god middag, broccoligratäng med kassler i..mums!

Nu sitter vi hemma och tar de lugnt bara, ska lägga lilleman strax, sen kanske de blir en film elr nå.

vad har alla andra haft för sej idag då?
bara slöat så här på en söndag?=)

imorrn är de måndag igen, fan va veckorna går fort..snart jul..haha.
nä men kan inte helgerna vara lite längre?!! =)

nu ska jag gå och mysa lite me lilleman i sängen innan han ska sova!

Algot på Gif matchen =)



Sitter i sängen och myser!


Men kom då ska ja brotta ner er allihopa!


Go natt!



Kommentarer

  • Karin säger:

    Jag har bara tagit det lugnt och softat, nu sitter jag och jobbar..hoppas vi syns nåt till helgen..kramis

    2009-09-20 | 20:02:53
  • Angel säger:

    Vi var också på matchen idag och blev less på domaren. Vad ville han?



    Såg att du gjort mål igår! Skoj! :)



    Söt Algot är! Ser ut som en riktig myskille!

    Hoppas allt är bra med er!

    KRam

    2009-09-20 | 21:23:55
    Bloggadress: http://angel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: