Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hahaha..Våran sötnos

Kategori: Allmänt

Hihih...La Algot på rygg på ett täcke på golvet för att jag skulle brottas med våran katt fisen å ta bort hans tovor han fått på ryggen.
Jag är inne i köket med fisen, och samtidigt hör jag hur Algot grejjar å stonkar inne i vardagsrummet.
efter en stund blir de tyst..jag fortsätter grejja på med fisens tovor..efter 2-3 min går jag in å kikar, då har lillgubben vänt sig från rygg till mage, OCH SOMNAT..haha...gopruppen, han har vänt sig 2 ggr tidigare så där på golvet..men aldrig somnat så där =)
lillhjärtat!!







Ojdå, somnade jag? =)


Testar pappas liverpool mössa =)



Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: