Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Måndag Morgon!

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Nu har jag precis klivit upp, men Algot han ligger kvar och sussar, han somnade om innan ja klev upp...han har börja tagit nappen nu då han är trött, väldigt skönt faktiskt.
Ska snart hoppa in i duschen å göra mig klar, ska inöver stan sen och luncha.

FAN vad jag ÄLSKAR MITT LIV!!!!!!!

All kärlek till människorna i mitt liv som verkligen ställer upp och alltid finns där, ni vet vilka ni är♥ 


Gillar inte människor som tror dom är något dom inte är, dom som tror dom är snäppet bättre än alla andra..Nej, sånna människor klarar man sig utan här i livet.
och med om orden vill ja till dom människorna säga : SKIT PÅ ER!








Kommentarer

  • Anna, mamma till Elis säger:

    Fan va jag håller med dig! :) Hoppas allt är underbart med er här i höstvärmen! KRAM

    2009-09-21 | 15:45:21
    Bloggadress: http://annasara.net

Kommentera inlägget här: