Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mys på stan!

Kategori: Allmänt

Tjo!

Imorse gjorde vi oss klar, sen stack vi in till stan och käkade lunch med faster (Algots)
käkade skaldjurssallad.
sen strosade vi runt på stan lite och kikade...hittade en vinter jacka på stadium jag är lite sugen på.

Algot har som ja skrev tidigare börja ta nappen då han är trött, väldigt skönt..hoppas han börjar ta flaska och ersättning snart så man slipper bli sönder biten =)
imorse bet han mig och sen skrattade han..haha skit ongen..jag tror han blir irriterad och då biter han...pratade me mickes syster och de va då han bet mig, han vill ha all uppmärksamhet tror ja =)
han bet mig i lördags också efter matchen, så jag tror de är att han vill ha lite lugn å ro då han äter...så nu får knappt micke prata me mig när han äter för jag vill inte bli biten..hihi!


Nu ska ja ta skitOngen och lägga oss i sängen å se om han vill sova!

hörs senare!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hejsan!

    Tänkte komma med ett litet tips om nappflaskor. Har du prövat med "Avent naturally" eller "Dr Brovn´s Natural Flow", dom är gjorda för att likna bröstet så mycket som möjligt. Don flaskorna var dom ända som Evelina tog det första 1,5 åren.

    // Sara!

    2009-09-22 | 10:35:51
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/MammaFurby

Kommentera inlägget här: