Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Nu ni!

Kategori: Allmänt

Nu ni gott folk, är de Idol på 4:an.
tydligen 2 st härifrån sundsvall också, roligt..hoppas dom lyckas bra!!!


La Algot för en stund sen, han var så trött så ja hann knappt lägga ner honom ,lillbubben.
Sen satte ja mig och åt några majskrokar..haha..
har grejjat lite så ja är med o några tävlingar också..som ni kanske ser i inläggen nedanför..vinner man något tro? nää de tror ja fanken inte..brukar aldrig vinna något, så varför skulle man gö de nu? har inga stora förväntningar..men visst vore de skoj =)

Ska göra lite kvällsfika.
fanken va ja skriver i bloggen nu!!
måste vara rekord av mig. hehe!

Ciao!

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    vilka är det? =)

    2009-09-22 | 21:25:19
    Bloggadress: http://beckbergs.blogg.se/
  • Sofia o Hugo säger:

    Jaaaa men fasen varu bloggar!!! :D Kul tycker jag! Å du borde ju faktiskt vinna nåt å - som du tävlat! hihi... Hoppas allt är bra! KRAM

    2009-09-22 | 22:41:50
    Bloggadress: http://www.sofiatarberg.blogspot.com
  • Tova säger:

    Hehe, ja vists är det skoj att pröva lyckan i tävlingar ;) och jag lovar att även du har en chans att vinna, jag trodde jag hade världens otur men så vann jag helt plötsligt i en tjejs blogg :O

    det är bara att ha tålamod ;)

    2009-09-24 | 12:46:50
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här: