Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Söndag!

Kategori: Allmänt

Tjena!

nu sitter jag i sängen och brevid ligger mina älsklingar, Algot ligger och ska äta upp täcket tror ja..hihi!

igår till middag köpte vi hem pizza och vräkte i oss..gott.
sen låg vi bara och kikade på tv, och slöa i soffan..mycke skönt, jag var helt slut efter matchen.

Idag lutar det åt att vi sticker in till stan och ser giffarna, sen blir de middag hos mammsen.
men innan vi gör de ska vi göra oss klara,käka lite frukost, och lilleman ska duscha med mig sen,det älskar han, måste gå till badhuset något här framöver och bada lite med honom =)

nä nu ska jag mysa lite till innan vi kliver upp.

Ha de bra!







Kommentarer

  • Jennie säger:

    Nämen va gulligt av dig :D va glad jag blev nu :)



    Och vet du, det äckliga var att jag precis gick in och skrev ett inlägg om drottninggatan och tänkte på dig. För du gick den gatan då du var ner till sthlm. Helvetets gata om du frågar mej ;) Och ser sen att du skickat en kommentar, haha, kände väl på mej att du var inne och snokade i min blogg just vid det tillfället ;D

    2009-09-20 | 19:12:59
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Tack :D



    Det Känns bra, det känns sååå bra :)

    2009-09-20 | 19:51:42
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Grattis Angen till mål och ST artikeln :D Lär inte ta lång tid förrns du är där du vill vara ;P

    2009-09-20 | 19:55:03
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: