Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Bloggtorka..

Kategori: Allmänt

Helo där.

Haft lite blogg torka nu, har jobbat, tränat och myst med familjen♥

Idag har vi vart på birsta, vi köpte en cykelstol till Algot och en cykelhjälm..så nu ska vi ut och cykla =)
Micke och Algot hade varit ute på en tur nu när jag var och tränade och Algot hade tyckt de va skojsigt!

På lördag drar serien igång, Hemma på Ip kl 15 spelar vi!





Algot hjälper tant Ida att skrapa lotter!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    HELO



    Vi ska också köpa så vi kan cykla. Blev det Hamax eller vad hittade ni på??



    Perfekt, då kan vi cykla till alla härliga bad i sommar!!



    FÖrresten så måste vi ju träffas hur ser det ut på måndag och tisdag för er?? jag är ledig må + ti å fre kommande vecka!!

    2010-04-16 | 09:58:36
  • Emilia säger:

    Hej vilken fina bilder på algot

    ha en Trevilg helge

    Kram Emilia:)

    2010-04-16 | 18:03:49
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/
  • Geshiia - mamma till två pojkar säger:

    Nyfiken på vad jag ser i bakgrunden på första bilden i detta inlägg. :)



    Passar på att säga att jag gillar utseendet på din blogg. :)

    2010-04-20 | 07:15:55
    Bloggadress: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: