Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tjena tjena!

Kategori: Allmänt

Helo!

dagen idag började med att jag stack ut på en prommis, sen hem och städa!

på förmiddagen kom Anita och Elin hit och hälsade på, (Mickes moster och kusin)Elin var här och spelade handbollscup i nordic.

Sen kom Karin och hennes pojkvän hit och sa hej,dom hade GÅTT från birsta till Timrå...och dom skulle vidare mot sörberge...haha tokar!

Runt 5 kom Ida och Jonas hit och käkade middag med oss, gjorde purjo och bacon paj...Mumma!

orkar inte skriva så mycke mer, är skit trött...också kikar jag på ett program om PINK!!!
Fan vad jag längtar tills juli =)



visst är jag söt?


Kommentarer

  • Anki (momma) säger:

    Mommas lillprins....längtar efter dig...Lina åxå...:)Kramar till er./MOMMA

    2010-04-12 | 19:47:04

Kommentera inlägget här: