Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Don´t dream your life, live your dreams!

Kategori: Allmänt

Ja, så är de ju!
haha!

Jahap..vad har hänt här då?
Algot babblar på som bara den, Tack, där,Puh (nalle puh) och boll kommer ur hans mun nu!
han är bara för underbar våran lilla prins!
En rolig grej han gjorde igår!
Vi kom in i vardagsrummet, och på tv var de nalle puh, så jag sa : Titta Algot Nalle Puh!
Då tok sprang han in i sitt rum och skrek där där där..tänkte vad är de nu och gick in och kikade vad han höll på med!
då stod han och sa puh puh..och försökte få ner puh boken som han har på sin hylla på sitt rum =)
dom är bra smarta dom små liven, dom förstår mer än man tror minsann =)

Satt å tänkte häromdagen, han fyller 2 år om ca 5 mån, shiiit va tiden går..låg jag inte nyss där och hade mitt livs bästa upplevelse!? som 90 min på fotbollsplan som jag sa ;)
haha!
ja herregud..längtar som fasen till nästa gång!
vi har börjat planera, men det är inte än på ett år iaf!

Nä nu ska jag lägga mig och sova.
ska upp å handla klappar imorrn!

Sov gott!
Ta hand om varandra!

Pöss

Kommentarer

  • Anita säger:

    Ja tiden går såå fort när man har barn , Elin fyller 12 år idag herregud 12 år sedan hon föddes . Jag känner mig ju inte 12 år äldre :P

    2010-12-04 | 08:54:37
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: