Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hosta och förkyld

Kategori: Allmänt

Algot har varit sjuk sen söndags nu, han har världens hemskaste hosta och snoret rinner.
lillgubben!

Han satt här brevid mig i soffan nu, pratade med han och sen kikade jag på datorn fram och tillbaka..så när jag kollar på han efter 3-4 sek igen så ser de ut så här:


Nu får denna satans förkylning gärna gå ur kroppen på min lilla gofis, man får ont i hjärtat av att se han så här!
hängig som bara den.

La till honom så nu ligger han är brevid mig och myser med sin gosekatt, den har han alltid när han sover.



Igår tränade jag fotboll igen, riktigt roligt faktiskt.
Dom nya tränarna verkar super bra, man blev inte direkt omotiverad till att spela nästa år när dom berättade deras filosofi!

Nu ska jag förbereda mig för hockey med kobjällra och timrå flaggan här hemma!
haha!

Kram

P.s Micke är världens bästa pappa!♥ vi älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: