Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jag har en liten...

Kategori: Allmänt

Jag har en liten plutt som kryper i sömnen, haha..gullunge.
Var nyss in för att jag hörde något, och då kryper han runt där i sängen..undra vem han är lik älskling?! =)

Micke pratar ganska mycke i sömnen, och ibland kan han sätta sig på sängkanten och säga något..hövva..de tycker jag är lite läskigt så jag brukar snäsa: Men lägg dig ner och sov för f*n,för att jag blir lite rädd..
haha..tycker INTE om sånt där.


hittade några bilder sen nått år tillbaka, bjuppar på en =)

Tina och Jag på Olles



Sweet Dreams.




Kommentarer

  • Theres säger:

    Hej! Jag är en trogen läsare som inte brukar göra mycket väsen av mig fast än jag diggar bloggen. Sorry! Nu är det så att jag kommer ihåg när du väntade Algot så köpte du en Adidasväska att ha som skötväska. Jag tycker det var en toppenidé och undrar om du är nöjd med den? Får allt nödvändigt plats? Det är ju tydligen rätt mycket man brukar vilja ha med sig :) Jag ska få min bebis först i juni, men det går ju inte att låta bli och planera ;) Kram

    2010-02-12 | 09:35:13
  • Laila säger:

    gud vad kul! tack så mkt! och desamma :D allt bra med den lille bebisen? =)

    2010-02-12 | 11:01:12
    Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/
  • Jennie & Grodan säger:

    MKT MKT snygg frilla!



    Sv: nu har Thomas varit över till grannen, så nu ska vi få rutan betald & ungen är här precis NU & ger oss blommor, haha



    2010-02-14 | 17:44:19
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/
  • Mamma Till Tea säger:

    meeen ja tro ja dööör gumman,, du e inte klok du hahahahha snygging ... Skall du på dborgen imorgon ?

    2010-02-15 | 21:23:54
    Bloggadress: http://tnilsson.blogg.se/
  • Isa säger:

    Ojoj vilka snyggingar ;D

    2010-03-01 | 05:11:27

Kommentera inlägget här: