Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Någon?

Kategori: Allmänt

Någon som känner någon som hyr ut lägenhet i göteborg runt den 21-25 juli?, hojta till isf =)


Sitter i soffan och kikar på tv, var i väg och tränade..riktig rolig träning idag.
först körde vi 2 zoners, 1 lag skulle hålla bollen inom laget medans 4 från det andra laget fick jaga boll, efter de blev det skott och sen spel, vi körde även löpning efter träningen...70/20..löper 70 sek,går20..

När jag kom hem så låg Algot och sov redan..mammas lillhjärta.
längtar tills imorrn då han vaknar, det första man får se är han vackra leende.
Man ska vara glad för det man har här i livet, inte ta saker och ting för givet, förr var det lätt gjort, men nu har nya ögon öppnats och fått en att inse vad som är viktigt här i livet.

Jag blir så irriterad på vissa människor som springer och snackar massa j*vla skit, säger jag en sak..så menar jag det så..då behöver man inte springa och säga " jo visst, hon menar det inte" och sen försöka förklara bort de..men hallå..så j*vla dum är jag ändå inte så jag inte fattar att det var rent skitsnack.. vad är de till för nytta?
Näää, kanske personen/personerna i fråga inte mår bra i sig själv så man måste vända något positivt till något negativt..ja inte vet jag vad man får ut av de? är det behovet av att bli omtyckt? kanske..jag vet faktiskt inte..det kan bara Personen/personerna i fråga svara på..och det kommer den/dom få göra, inför alla..inom snar framtid. PINSAMT va?
Men vi hade faktiskt ganska roligt åt alla försök till bortförklaringar här hemma just den kvällen..haha. ett gott skratt förlänger livet..

Men men, huvudsaken är att jag är lycklig,och trivs med mitt liv.
det finns inget jag skulle vilja ändra på..det är helt perfekt, jag har en egen liten familj, världens underbaraste, jag håller i gång med fotbollen och det börjar gå frammåt...jag njuuter av mitt liv =)


Ida Sidén: En bästa vän, en människa med ett hjärta av guld.. Miss you, vi måste hitta på något snart, jag och Algot saknar dig och älskar dig, vi är glada att ha dig i våra liv!♥

Nä nu ska ja pussa på Mr babe, sen blir det sova sova sova!!!!!


Ha det bra alla underbara människor där ute!

Kram kram.




Kommentarer

  • Mikaela Urbom säger:

    vilket charmtroll :D

    2010-02-11 | 23:55:57
    Bloggadress: http://mikaelaurbom.blogg.se/
  • Pattis säger:

    Jag ska också på p!NK fick as bra biljetter i morse:D superglad.

    2010-02-12 | 10:43:35
    Bloggadress: http://ptk.blogg.se/
  • Ida säger:

    Men hur rörd vart inte jag nu! Dom där orden värmde mitt hjärta! ♥



    Längtar efter er också! en blöt puss till er!

    2010-02-13 | 09:24:32
    Bloggadress: http://idaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: