Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

09 Det bästa året i mitt liv.

Kategori: Allmänt

09 har varit det bästa året i mitt liv, tillsammans med min underbara sambo fick vi världens vackraste lilla krabat, en liten krabat som tog våra hjärtan med storm den dagen han kikade ut, 090429 (2½ veckor före BF)

8 Månader har nu gått, och kärleken till våran underbara son bara växer för varje dag som går.
En kärlek som inte går att beskriva med ord. ( Ni som är föräldrar förstår vad jag menar).

Under dom 9 månaderna jag bar på honom, och under dom 8 månader han nu varit med oss utanför min mage, har jag vuxit så enormt mycke som person, och min utveckling som person har gjort oss (Mig och Micke) starkare än någonsin tillsammans, vi bråkar VÄLDIGT sällan nu, kan faktiskt inte komma ihåg när vi bråkade sist!? man inser vad livet betyder, Livet är för mig, Kärlek, inte bråka om små saker som egentligen inte är något att bråka om, som bara tar massa onödig energi, Njut av livet, och älska er själva.


Jag kan ibland sätta mig ner vid datorn och gå tillbaka till 27 april, då allt började...Tina skrev ett inlägg om att jag var på förlossningen,  det var från och med den 27 april ( då mitt vatten gick) som vi insåg att nu jäklar händer det, det största som kan hända en människa, ska hända just oss. MÄKTIG känsla.

Kärleken till mina killar är svår att beskriva.

Tack älskling, för att du finns..och för att du är du.
Tillsammans är vi oslagbara.
Jag Älskar dig!♥

Algot min lilla solstråle, du förgyller mina dagar med glädje,lycka och Kärlek.

Tack för ett underbart 2009.
Nu öppnar vi dörrarna för 2010, Välkommen!










Ha det bra allihopa!






Kommentarer

  • Emilia säger:

    Hej vlika fina bilder på algot som du har Lagat ut på din blogg

    ha en bra nyårsdag

    Kram Emilia

    2010-01-01 | 15:15:01
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/
  • Erika säger:

    Fint skrivet!

    Kärleken till ens barn är obeskrivlig men jag vet precis hur du känner. =)

    Gott nytt år!

    2010-01-01 | 20:15:53
    Bloggadress: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: