Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

1 januari 2010!

Kategori: Allmänt

Ja då börjar första dagen på det nya året lida mot sitt slut.

På förmiddagen sprang jag ner på gymmet, körde 20 min på en crosstrainer.
sen körde jag mage, armar och lite ben, sen promenerade jag hem igen.
Duktigt Angen, ska ner imorrn igen.. nu börjar det nya livet med regelbunden träning och bra mat..hihi.
Fotbollen drar igång nu 5 januari också, sen återstår att se hur många ggr i veckan vi kommer att köra!

Den 10e är det metso cup också, ska bli riktigt skoj =)

Nä nu ska jag kika på tv med älsklingen.

Ha de bra allihopa!
va rädd om varandra♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: