Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

9 Mån

Kategori: Allmänt

Algot 9 mån idag, shiiiiiit va tiden går fort.
Nya grejjer hela tiden, jag njuter av arje dag som går..Detta är det absolut bästa som hänt mig, att bli mamma!
Älskar dig min underbara lilla pojke♥

Igår var jag och Algot på birsta med min pappa, Algot fick kläder och även jag fick några plagg,Tack Pappa/morfar!

På onsdag nästa vecka börjar ja jobba, herregud, jag har vart ledig i nästan ett år =)
Gick ju hem den 15 mars om jag inte minns fel.
hur ska jag ta mig upp på mornarna,vi börjar halv 7.
måste kliva upp 5 och ta bussen halv 6..haha så tidigt har jag aldrig klivit upp.
vi är bortskämda med Algot som sover så länge och bra.
bussarna går ju så knäppt nu också, måste in och byta i stan.
förut åkte jag bara gamla vägen och gick en bit, det var bättre..då åkte jag 06.10
Nää man kanske ska se till att ta de där förbaskade körkortet nångång, elr vad säger ni? haha..fan Angen, ta tag i de där nu...har ju för fan bara teori, och uppkörning kvar..nån körlektion för att färska upp minnet lite vore bra också..skärpning nu!!

Nä nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen och mysa med Algot.
Ha de bra allihopa.

Puss

Ny äten Algot förnån dag sen.








Kommentarer

  • maijsan säger:

    grattis Algot!! OCH JA KOM IGEN NU ANGEN fixa kortet!!! :)

    2010-01-29 | 08:50:46
  • Anita säger:

    Precis nu fixar du körkortet så du och Algot kan ragga lite till Sollefteå och Hammarstrand

    2010-01-29 | 12:52:36
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/
  • Emilia säger:

    hej angen ska du björar och jobba med frida ingen

    på skolan vad kul.

    jag har saknat dig jätte mycket

    Ha en Trevlig helge

    Kram Emilia

    2010-01-29 | 14:44:44
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: