Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Frukost

Kategori:

Híttade kostinfo program på gamla datorn som vi fick 05/06 av SDFF.

Så nu ska jag försöka följa de lite =)


Idag gjorde jag en Shake till frukost.

5 dl mjölk
2 dl havregryn
1 banan
1 msk sylt

Kör i mixern, sen är de bara å dricka!

Obs.
Detta är ju framtaget så vi som fotbolls spelare  vet vad vi behöver äta för att orka med alla träningar och matcher vi har.
Men de låter ju nyttigt, så alla andra kan säkert också äta..=)
Jennie S kanske har ett svar på de? =)

Kommentarer

  • Erika säger:

    Åh, det lät gott! Måste verkligen köpa mig en mixer :-)

    2010-01-05 | 21:23:35
    Bloggadress: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: