Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Fullspäckad helg.

Kategori: Allmänt

Ja man kan ju säga att vi haft fullt upp i helgen.
I fredags kom svärmor hit och stannade hela helgen, så i i fredags kväll var jag och babe ut och käkade och gick på bio, snabba cash. Bra film!

i Lördags var vi på kalas hos Algots kusin Dante.
åt skit god marängtårta, Mums!
Algot testade Dantes bobby car...så här glad blev han.

Jag tror minsann han önskar sig en sån när han fyller år!? =)


Idag var vi på birsta city och kikade en sväng, där träffade vi söta Tessi och Mattias med barnen.
sen skjutsade Micke in mig på nordic då vi hade tränings match mot Östersund (blev 0-0).
Efter matchen åkte vi till mammas moster och käkade middag.
Och nu sitter vi i soffan och slöar,kikar på tv..Algot har somnat...han är lite bökig nu, men jag tror han har börjat få tänder längre in i munnen, så det kanske är det..för han ska bita på ALLT =)

Nä nu ska jag gå och lägga mig, är sketa trött.

Ha de bra!

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Vad rödblommig o fin han är efter pulkåkning o barnkalas ute.Tack för en mysig helg :)

    2010-01-25 | 12:56:25
  • Jenny säger:

    Heluj

    På fredag tänkte Henrik och jag ta bussen till Drakborgen..

    Någon gång på fm.. Om du inte har nåt för dej är det ju bara att haka på!

    2010-01-26 | 10:19:35

Kommentera inlägget här: