Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Idag.

Kategori: Allmänt

Idag ska vi till stan och träffa Mathilda, men jag vet inte..får se om vi kanske kan ta birsta ist..ska ju bli snöstorm sägs det..hihi.

Algot är det full fart på såhär på morgonen, springer runt i gå stolen och babblar och skrattar.

Tydligen klart med ny tränare för oss också, läste jag i dagbladet.
skoj.
stod namn där också, ingen aning om vem det är men han hade rätt bra meriter.
bara hoppas det är han nu då, för styrelsen har inte gått ut med något namn, för dom vill informera oss tjejer först.
Namnet som stod var bara uppgifter till dagbladet tydligen.

Nu ska vi fika lite, sen fårvi se om det blir stan elr birsta!

Kram

Kommentarer

  • Emilia säger:

    hej vad han är söt och gullig lilla algot du lägger ut så fina bilder på algot och dig själv

    jag saknar dig jätte mycket

    ha en bra dag i snö vädert

    Många Kramar din Emilia

    2010-01-27 | 16:31:39
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: