Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Tjena mittbena!

Kategori: Allmänt

Hellu gott folk.

Sitter i soffan och slöar lite, har plockat disk och gjort fint i köket.
Algot ligger i vagnen och sover..han är krasslig lillbubbasen min.
Hemsk hosta och rosslig...har ringt BVC så jag väntar på att dom ska ringa upp.
Men de är väl den här årstiden då man blir sjuk..ena dagen är de svin kallt..andra varmt..man går ut i kylan, in i värmen osv...

Älsklingen ska köpa med sig kina hem till mig idag till lunch, och eftersom jag äter nyttigt så tar jag nudlar och kyckling, det måste väl vara nyttigt? elr? =)

Ikväll blir de fotbollsträning, denna vecka skulle vi även få klart med tränare..ska bli spännande och se vem de blir.

Mitt liv känns helt underbart och perfekt, jag älskar mitt liv..jag har min egna lilla familj som jag älskar så otroligt mycke, jag har allt för att kunna bli en bättre fotbolls spelare.

Nu gasar vi på gott folk!

Ha de bra!


Kommentarer

  • Angelica säger:

    :) Allt är bra med oss, det flyter på som vanligt.

    Skönt nu med lite mildare väder så man kan vara ute och promenera på dagarna:)

    Hur är det med er då?

    2010-01-12 | 18:51:28
    Bloggadress: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: