Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God Morgon!

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Nu har Algot sovit borta 2 nätter, åhh gud vad jag saknar min lilla prutt.
Men vi ska snart dra iväg, så snart får jag kramas å pussas med honom.
Älskade lilla gounge♥

Under dom här 2 dagarna han varit hos farmor har jag och älsklingen varit på gatufesten (onsdag) sen igår umgicks vi med Bettan och hennes barn..vi badade i deras pool, grillade..sen runt 22 fick Bettan en rolig idé..vi skulle ut och paddla kanot..sagt och gjort..hennes son casper ringde något samtal sen stack vi, så kl 00 var vi klar i natt...skit skoj =)


Bada hos farmor är roligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: