Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God MOrgon!

Kategori: Allmänt

MOrrn!

Nu har vi precis klivit upp, Algot står och spelar innebandy!

Igår fick vi finfrämmande av Anja och hennes dotter Ebba, Ebba är verkligen ett litet charmtroll =)
och guud så mycke likheter dom hade..haha..kan de bero på att de bara skiljer några dagar? hihi...gofisarna!




Idag ska vi åka upp till Torrom och umgås me min släkt lite, morbror och mina kusiner är här från karlstad!

Nä nu ska jag kika när apoteket öppnar, måste köpa lindor så jag kan he för tatueringarna så jag kan sola idag =)

Ha en underbar dag!

Kram

Kommentarer

  • Maijsan säger:

    MEN vilka snygga tattueringar! vem gjorde du hos?

    2010-07-07 | 13:07:48
  • Emilia säger:

    HejAngen! vilken fina bilder på lilla söta algot som Leker med sin kompis

    Ha en bra sommar

    Kram Emilia

    2010-07-08 | 17:33:41
    Bloggadress: http://lillyemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: