Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

God kväll!

Kategori: Allmänt

Hello allihopa!

Idag vaknade vi runt 9 tiden, klev upp..käkade frukost och sen bar det iväg på drakborgen.
Algot lekte och grejjade..Lillpajsen våran!

1 månad kvar tills han fyller 1 år...vart har detta år tagit vägen?? det har gått så fruktansvärt fort ju =)
Men helt klart de bästa året i vårt liv, Algot du är vårt allt!
Jag längtar tills vi ska skaffa ett syskon till Algot( inte än på 3-4 år), längtar efter spänningen runt BF, värkarna och att få kämpa lite...90 min på fotbollsplanen var det som, som jag sa strax efter förlossningen...Helt underbart =)

Algot har fixat sin frilla själv..fint va?


Algot har ätit själv..ser ni också ut så här efter ni ätit?



Pöss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: