Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helgen.

Kategori: Allmänt

Tjena!

I helgen har jag jobbat, och spelat match.
Vann med 6-1 och jag fickgöra 2 mål..skoj skoj!

Idag ska vi åka på Ikea och kika på lite grejjer till Algots rum..ska bli så skoj nu när de äntligen snart är klart, så han kan vara där inne och leka med alla sina leksaker =)

Jag som trodde att Algot aldrig skulle krypa, eftersom han ålar sig fram som en liten militär...men förra veckan började han bara krypa helt plötsligt..hehe..tror minsann det var lilla Henke som lärde honom dagen innan!? =)

Nä nu ska jag göra mig klar för Ikea!

Ha en underbar dag allihopa!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men vet du, jag tror barnen inspireras av varandra. För Henrik gick ju med lite fega steg..Och så va vi till Marre och Alfred och hälsade på och han vandra ju omkring och efterdet så gick Henke mer å mer..



    Denna veckan är jag fullbokad, men kmmande vecka är det nog bara onsd + torsdag som jag jobbar!!

    2010-03-15 | 20:22:16

Kommentera inlägget här: