Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Jobb och Fys test!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada!

Idag har jag jobbat...trött som en gris var jag då kl ringde 04.50...fattade inte varför i hela friden den ringde...men efter att jag kollat på den en stund fattade jag att den ringde för att jag skulle upp på jobbet =)

Efter jobbet stack jag hem och umgicks med familjen en stund innan jag skulle iväg och göra fys test.
Gick faktiskt väldigt bra...är nöjd över det jag presterade med tanke på att jag varit borta och genomgått en graviditet...bra jobbat Angen..Tack =)

Nu är jag så jäkla trött så ögonen håller på att åka igen på mig...
klockan kommer ringa imorrnbitti 04.50 igen...fy tusan..man är inte van å kliva upp den tiden sen man var mammaledig...då sov man ju minst till 9 på morgonen...hihi!!
Men kommer man till jobbet och möts av som alltid en glad tjej så får man energi av bara det...hon är underbar Frida..lillpluttan min =) Puss på dig.♥

Ha det bra gott folk!

Natti Natti




Kommentarer


Kommentera inlägget här: