Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Trötter!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit väldigt trött hela dagen, blä!
La mig och sov en stund på soffan förut när älsklingarna var på hockeyn...välbehövligt kan jag lova!

Längtar efter sommaren rejält nu.. dra på sig linne, shorts och tofflor och gå ut bara...slippa klä på sig flera lager kläder.

Fasiken, snart fyller man 25 år..vart tar åren vägen? tycker nyss man väntade på att fylla 18..haha..åren går fort när man har roligt, elr vad säger ni!?

Nä nu ska jag sova...ska upp och spela match imorrn om jag känner mig pigg!


Fan vad jag älskar dig gounge!




Älskar er älsklingar!♥

*-Genom att försöka med det omöjliga når man högsta graden av det möjliga!-*


Kommentarer


Kommentera inlägget här: