Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Vad?

Kategori: Allmänt

Jaa...det är frågan...VAD??


nåja...ska klura på det lite till...så får vi se om jag kommer fram till något =)

Idag (igår) var jag på Birsta med Bettan...vi kikade på kläder och strosade runt...Och käkade bakad potatis med skagenröra på charm. Ringde hem till mina älsklingar och sa åt dom att packa sig in i bilen och komma bort till bettan för vi tänkte handla med oss lite smått och gott så vi kunde ha lite myskväll där..
räkor, kyckling, vindruvor, ost och kex mm...Mumms!

Nu sitter jag här och funderar på att gå och snusa kudden, älsklingarna ligger redan och sover, iaf den lilla...elr den stora sover nog också..och ser på tv samtidigt..jo det går..enligt honom själv iaf =) haha...gofisarna mina!



-Om du möter en människa utan leende, ge henne ditt!!-


Kommentarer

  • Anja säger:

    bakad potatis med skagenröra på charm brukar jag också äta den är sååååå god =)

    2010-03-06 | 08:19:58
  • Pia säger:

    Du säger att frågan är VAD,men vad är svaret då? :))))))))))

    2010-03-06 | 09:50:39
  • Anita säger:

    Ja vad ? vaddå nä nu blir man nyfiken hoppas fortsättning följer nu :)))

    2010-03-06 | 18:00:59
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com/
  • Jenny säger:

    Vaddå vad?? heheehee



    Undras om man får bjuda herrskapet på nån enkel lunch på måndag??

    2010-03-06 | 20:26:37

Kommentera inlägget här: