Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Algots första steg

Kategori: Allmänt

Har ju glömt att skriva att Algot tog sina första steg idag. (Läs igår) han höll i mitt lillfinger, sen släppte jag honom så han stod själv.. Också började han gå, 4-5 steg =) Sen när jag var på träningen fick jag sms av micke och då hade han gått 5 steg till.. Så nu hoppas jag det går undan! Lilleman våran.. Gud så vi älskar dig våran skatt!

Kommentarer

  • Tessan säger:

    Vad roligt, det går undan nu.

    Snart går han för fullt och springer och är över allt =)

    Ha ni förresten sökt in på dagis åt Algot?

    2010-05-28 | 08:42:18
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Jennie & Grodan säger:

    BRA ALGOT! duktig du är! :)



    Sv: mår sådär, men orkar inte ta det här :) jobb jobb jobb. På måndagmorgon sticker vi till sundsvall. wiiiiii hör av mig då, ska ränna lite på stada på tis & ons

    2010-05-29 | 22:03:40
    Bloggadress: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: