Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lilla fisen!

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Igår var våran kisse katt fisen till farbro doktorn, han har inte ätit och bajsat på några dagar.
han har fel på njurarna, så veterinären sa att vi ska ge han special mat och medicin nu resten av hansliv, huga stackars lilla fisen..
Gav han första tabletten idag, och strax efter kräktes han, galla..han har ju inte ätit på flera dagar..fy..men hade inte veterinären sagt att vi skulle ge han medicin och special mat så hade han nog fått somna in, så han slapp lida..men nu fanns de ju något vi kunde göra, och vi ska göra allt för att Algot ska få ha kvar sin bästa vän =)



Igår var vi och mötte Hägglunds i svenska cupen, vinst med 2-0..gjorde 1 måloch passade till de andra...men hade även 4 frilägen och 1 i stolpen..så nu har ju jag iaf tränat på frilägen så nu sätter jag dom hädanefter =) haha..

Nu ska jag vila lite!

Kram

Kommentarer

  • Mälan säger:

    Hej! Roligt att det verkar gå så bra för dig Angen! Riktigt imponerad av att du orkar träna på som du gör! :)

    2010-05-05 | 17:59:51
  • Sofie säger:

    Stackars Fisen! Vad bra att ni gör allt ni kan iaf, det är han värd! :) Krama honom från mig!

    2010-05-06 | 21:35:08
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: