Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Torsdag 18 Nov.

Kategori: Allmänt

God dagens!

i dag vaknade Algot kl 9, så vi hade sovmorron här hemma!
skönt.

igår var vi på kalas hos kusin Hugo (algots kusin)
 6 år blev stor killen, han är så rolig, det enda han önskade sig när jag frågade han för nån dag sen var jakt gevär elr fiskedrag =)

ikväll ska jag följa med Issa när hon ska tatuera sig, skoj!
men jag blir lite avis, jag vill också!!!
vet exakt vad jag vill ha nu, ska göra den så fort jag får pengar å nu när de är uppehåll med bollen!

Nu ska jag underhålla lillkillen här hemma som dansar som bara den, haha ni ska se hur han ser ut.
ska se om jag lyckas filma sen, just nu är kamera batteriet på laddning!

ha en underbar dag!

Kram



Kommentarer

  • Jessica säger:

    Hej!



    Jag har startat en blogg där jag lägger ut klipp från barnfilmer varje dag. Jag skriver även lite information om filmen, handlingen, skådespelarna eller dyligt. Det är både filmer och gamla barnprogram. Följ bloggen så missar ni inte julspecialen jag har hela december med klipp från gamla julkalendrar bland annat!



    Kika gärna in och kommentera var ni får för minnen till klippet/filmen/karaktären.



    Med vänlig hälsning Jessica

    2010-11-18 | 14:04:52
    Bloggadress: http://dagens-barnfilmsklipp.blogspot.com/
  • Malin -Q r i s t a a l l säger:

    Oh vilken söt blogg :)

    2010-11-18 | 19:09:00
    Bloggadress: http://qristaall.blogg.se/
  • Cattis säger:

    Men vilken snygg outfit han hade! :)

    2010-11-29 | 17:58:40
    Bloggadress: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: