Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Mat in the Stat

Kategori: Allmänt

Hello

Tänkte avhandla lite vad vi ätit här. Jag är lite besatt av att testa all skräpmat, godis, dricka och sånt. Gärna ska det vara sånt man kan relatera till tv och film.

Första stoppet vi gjorde var McDonalds. Inte så stor skillnad från hemma, lite sämre utbud dock. Värt att notera att all läsk ur maskin smakar klor. Vattnet är så proppat med det.

Nästa hamburgerställe vi testade var Wendys. Det var gudomligt. Troligtvis den bästa hamburgaren jag någonsin ätit. 5/5 toasters.

Testade även KFC (Kentucky Fried Chicken). Det var en besvikelse. Kanske var det just det jag beställde som inte var någon höjdare.

Har även kört amerikanskt stuk på frukostarna. Igår var det Fruit Loops, som att äta godis med mjölk ungefär. I morse blev det amerikanska pannkakor med lönnsirap. Helt ok faktiskt. På mackan har jag pastrami och pepper jack cheese. Det är mumma. Mjölk och jucie drickes ut dunk.


Det var väl ungefär var jag testat än så länge. Lite godis har man ju också fått i sig, Twinkies var gött.

 

Så var det med det. Mer kommer framöver.

 

Over and out!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: