Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Hejhej!

Kategori: Allmänt

Idag är en ny dag.
Är hemma med Algot idag då han är jätte förkyld..snoret rinner å han hostar..lillgubben.

Igår tvättade jag en stor maskin, sen när jag,jennifer och Algot skulle lägga oss kom jag på att jag tvättat..yippi..var bara å ställa sig å hänga =)
Nu håller Algot på att plocka ner tvätten från elementen...hjälpsam liten kille!

Idag blir det bara lugnt..mysdag med Algot.

just ja, nu när jag bytte blöja på honom så sa jag pappa..då sa han de själv 3 ggr =)




Nä måste ta honom nu..ingen pigg kille idag!



Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: