Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Vaken natt..

Kategori: Allmänt

I natt bestämde sig lilleman för att vakna vid 01.00 för att sedan vara vaken till ca 4.30. tevligt trevligt.
Har aldrig varit med om de förut..han var inte ledsen heller..han bara låg å kikade,rullade runt och pratade lite..sen när klockan närmade sig 04 så blev han jätte ledsen, tror de var för att han var så trött men inte kunde sova, stackarn!
Vi slog på pingu, det älskar han..så sen somnade han runt 4.30...sen var de bara att kliva upp kl 8.00 för att göra oss klar för sista inskolningsdagen.
Jag hoppas det går bra idag..förklarade för fröken hur han varit i natt, å eftersom han aldrig varit så tidigare sa hon att de kunde bero på alla intryck han fått nu under inskolningen..å de lät ju som en bra förklaring.

Lämningen gick jätte bra även idag...det verkar som om att han tycker att det är skit roligt att komma på dagis och umgås med dom andra barnen, idag ställde han sig å kikade in genom fönstret medans vi packade in hans grejjer på hans plats =)
sen lekte vi lite titut och vinkade..så jag hoppas hans humör har varit bra hela dagen!
just nu skulle jag tippa på att han sover =)
vi ska hämta honoom vid 14...längtar redan efter honom..lillgubben!♥

Jag och Micke har legat i soffan hela förmiddagen och slöat..kikat på top chef och bara varit..skönt med tanke på att de blev lite sömn i natt, man är ju bortskämd med att han sover så bra annars =)

Nå ja..nu ska jag fortsätta slöa, sen ska vi hämta lilleman på dagis!!

Kram



Kommentarer

  • Farmor Pia säger:

    Håller med om att det säkert har med allt det nya på dagis att göra.Han är "stor" nu lilleman.

    2010-09-16 | 12:46:12
  • Malin säger:

    Teo älskar också Pingu, när vi var lediga var han bänkad framför tvn varje morgon kl7.40 för att inte missa favoiten :)

    2010-09-16 | 13:32:25
  • Angelica Nordstrand säger:

    Ja det är lite jobbigt nu men det ordnar nog sig :)

    Ja vad, tiden går så himmla fort. Lucas blir ju ett han den 7 november och det är inte alls länge kvar tills dess:P

    Så lilleman har börjat på dagis nu? Det ska lucas göra den 27 oktober. Var tvungen att få in han så fort som möjligt eftersom vi inte har någon som kan passa han på dagarna, jag måste gå klart skolan och peter måste jobba så då fick han börja två vecnor innan han fyllde 1 år:)

    Ja vad gör vi. Just nu är jag hemma och är sjuk. Hoppas väl på att friskna till snart. Väldigt jobbigt, hoppas att inte lucas åker på det bara:) Annars så pluggar jag och för det mesta hemma:) Ni då?

    2010-09-16 | 15:10:17
    Bloggadress: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: