Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Låååång Fredag!

Kategori: Allmänt

Tjena!

idag har man jobbat, sen bar de iväg på birsta för att hitta något man kan ha på sig på dopet imorrn.
lilla Tuva-Lee ska döpas!
Har aldrig varit på dop, så de kommer bli jätte roligt =)

Idag till middag grillade vi, så jäkla gott.
sen gjorde vi egen potatis sallad..svena gott!

Sitter å kikar på mini laptop, är sugen att köpa en.
men ska fundera lite till =)


haha just de, när algot ska sova så sjunger vi alltid 3 låtar.
den första är åhh åhh åhh (början av tove styrkes låt) sen är de imse vimse spindel och sist blinka lilla stjärna, sen är de puss och kram.. och sen säger vi god natt!
Han lägger sig och blundar sen somnar han på 3-5 min. (oftast, ibland kan de ta längre tid)
prutt ungen våran!
Fan, om en vecka fyller han 2 år...kan ni tänka er? 2 ÅR!!!
vart har tiden tagit vägen?
Min lilla bebis...han är ingen bebis längre jag vet..men han kommer alltid vara min lilla bebis =)

Nu ska jag kila!

ha en underbar helg!



Kommentarer

  • Erika säger:

    2år?! Va fasen det var ju nyss jag satt och läste om att ni fått lillgrabben! :)

    2011-04-26 | 21:04:52
    Bloggadress: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här: