Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Helo!

sitter i soffan med Algot och ser på tv.
Han har sån hemsk hosta och snoret bara rinner på han, lillfisen!
han har haft feber också 2 dagar..men inget idag!


Var till Naprapaten  i måndags, och igår när jag vaknade kunde jag knappt röra huvudet.
fyfan vad ont jag hade, har fortfarande jävligt ont...men de går över =)

Nu sjunger Algot..BOBBOBA=bolibompa!
haha charmtroll!

Vi har fått en liten toker iaf, titta själva!
så här ser han ut när han tagit på sig mössan själv!




Just ja, vi var ju i åre härom helgen också.
hur mysigt som helst.





Ikväll kommer ST till träningen och ska ta små kort på oss innan premiären på lördag.
och imorrn kommer dagbladet.
Man blir ju alltid lika snygg på kort. (NOT)

Visst är de härligt väder ute nu?
fy vad man vill ha hus nu!
längtar tills vi hittar vårt hus..nån som vet av nått i fagervik?
Hojta till isf =)

Nu ska jag kila.
Ha de bra!

Kommentarer

  • Frida lidén säger:

    Förstår att ni längtar efter hus, hoppas ni hittar rätt snart :-) Vi ska tjura på ett tag till så man kommer igång att jobba igen efter denna föräldraledighet innan vi börjar kika på hus, men man längtar ihjäl sig, speciellt denna tid på året! Men det måste ju få ta lite tid så man hittar rätt också :-)

    2011-04-16 | 10:39:14

Kommentera inlägget här: