Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Ta vara på dagen!

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Lite skrivande nu, men så får de vara!

igår spelade vi match, mot serieledarna...vi förlorade med 2-1..själv brände man ett friläge i 89 minuten..BRA ANGEN!! ja herregud..bara släppa och ta nya tag i nästa match...då åker vi till sollefteå och möter Remsle..förväntar mig att ha en egen liten hejjar klack där då, med plakat och kobjällra!
Så nu vet du vad jag förväntar mig Anita =) haha!!
Nä men iaf så spelade vi bra..det ska vi ta med oss!

Idag är de träning, sen hem och mysa med familjen!

Planering för tomten är i full gång, likaså invändigt i huset!
är det någon som känner nån som är duktig att tapetsera och har bra pris får ni gärna hojta till..jag vill tapetsera vardagsrummet...ca 15-20kvm =)
resten målar vi!
åhh vad jag längtar..de kommer bli sååå fint!
Hem till fagga, underbart!
vi som planerat att skita i hus tankarna några månader och fixa till lägenheten och så..också dyker detta upp...jag sa på engång: detta ska vi ha! och det fick vi!! fort gick de också!
skönt att vi blev av med lägenheten så fort...och vi fick ut riktigt bra för den..för att vara i timrå =)

Vi som planerade att börja bebisverkstan igen nu i höst..men de får vänta till nästa år då vi bott in oss i huset lite..

Nä nu ska vi vänta på att pappsen i huset kommer hem från jobbet, så vi kan pussa på han lite!

just de..den 8 sept lägger jag mig under nålen IGEN..hahaha det kommer ALDRIG ta slut.. I love pain!

Kyss♥


Kommentarer

  • Ida säger:

    Blir det Ida Slida i pannan!? ;)

    2011-08-05 | 09:17:21
    Bloggadress: http://finnasolsken.blogg.se/
  • Anki (momma) säger:

    Tror inte maomma på ...

    2011-08-26 | 12:24:19

Kommentera inlägget här: