Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Började morgonen med..

Kategori: Allmänt

Ja idag började jag morgonen med styrke, vi hade Max tester idag!
Vi körde chins,dips, och benböj.

Förra året tog jag 90 Kg i benböj, i dag tog jag 95 Kg..alltså 5 kg upp! Weeii!
Dips gjorde jag 11 av förra året, idag 15..så 4 bättre!!
Chins när man ska dra upp sig själv och nudda hakan i stången gjorde jag 2 st förra året, och även i år..
det är tydligen inte många som gör en ens (som inte tränar för att klara de då, elr vad man säger) =) så jag ska vara glad med mina 2 =)

Nästa fredag ska jag köra bänkpress..med tanke på att man burit runt på algot så ska jag nog ha plussat på några kilon där också =) i hope!

Sen åkte jag hem till älsklingarna, vi gjorde oss klara åstack iväg på drakborgen.
Algot var lite feg i början, sen varde full fart!!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan, pappsen ska åka på hockey med farbro Eric så jag å Algot blir  hemma och myser för oss själva♥








Kommentarer

  • Anita säger:

    Jaha de e alltså fotbollsspelare man ska bli för att klarar chins och dips :)) och du har rätt inte många tjejer klarar de :P ja jag tar ju 57,5 kg i bänk och testat på 60 kg med lite lite hjälp gick de , men jag kämpar på och skyller på åldern :))))

    2011-02-06 | 08:11:17
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com
  • Tessan säger:

    Kan du inte lägga in en hel bild på Algots rum? Är så nyfiken hur det se ut och hur allt blev med det du måla (giraffen)

    Kram

    2011-02-06 | 18:43:38
    Bloggadress: http://mammatessan.blogg.se/
  • Jennifer [Foto&Mode] säger:

    Fin blogg :)

    2011-02-07 | 11:14:06
    Bloggadress: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: